Nystart?

 

Tjenare!

17.09.2023 Long time no see!

Jag kollade igenom mina bloggar och kom fram till att det finns rentav två av dem, Kors och Tvärs och denna PBs Creative blogg. Jag beslöt för att damma av den senare och här är vi nu då, de första raderna på att göra ett nytt försök. Vad tänker jag då lägga upp hit framöver?

      Hur jag köper begagnad utrustning som jag rustar upp för mitt eget bruk. Värt att skriva nu redan är att jag köper det mesta nuförtiden som second hand och jag gillar tanken om hållbar utveckling inom friluftslivet.

      Foton från naturen.

      Mina artiklar som publiceras i tidskrifter

Nu får vi hålla tummarna att jag lyckas med återstarten av denna blogg!

H PB



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Självständighetsdagen

Hot Tenting part 2 - The test in -11 C

Samekniven KS8F tillverkad av Knivsmed Strömeng